خط مشی کیفیت

شرکت لوله و پروفیل کیهان در زمینه تولید ، فروش وخدمات پس از فروش انواع لوله های فولادی صنعتی ، تست شده گازی و شوفاژی ، انواع قوطی ، پروفیل و انواع لوله های مبلی با هدف جلب رضایت مشتریان و بهبود مداوم در اثربخشی سیستم مدیریت ، نظام کیفیت خود را بر اساس الزامات استاندارد هایISO 9001:2015 ،ISOTS29001:2010 ، ISO14001:2015 و الزامات مشتری طرح ریزی و به شرح زیر اعلام می دارد:

1- جلب رضايت مشتری  و طرفهای ذینفع  از طريق  درك و تامين الزامات مربوط به خدمات  و نيازهاي كمي و كيفي از جمله تحويل به موقع محصول ، افزایش کیفیت و خدمات پشتیبانی به مشتری.

2- پيشگيري از بروز عدم انطباق در خدمات ارائه شده ، تلاش مستمر در جهت کاهش ضایعات و دوباره کاری در ارائه خدمات با هدف افزایش بهره وری شرکت و رضایت مشتری.

3- تلاش جهت بهبود مستمر در کليه فعاليت ها و فرآيندهاي شرکت از جمله اثربخشي سيستم مديريت کیفیت .

4- اصلاح روشهاي مديريتي شركت در جهت افزايش نظم ، سطح کیفیت محصولات ، خدمات و بهره وري شركت  با مشارکت همگانی کارکنان مطابق استانداردهای ملی و بین المللی مورد تأیید  .

5- منابع انساني کارآمد را بزرگترين سرمايه شرکت محسوب مي داريم و به منظور افزايش رضايتمندي ، ارتقاء دانش فني و ارتقاء کارايي آنها  جهت نیل به اهداف شرکت از هيچ کوششي دريغ نمي ورزيم و نکات ذيل را همواره مد نظر قرار مي دهيم :

– اهميت تفويض اختيار به کارکنان و اخذ مسئوليت از آنها .

– اهميت ايجاد انگيزه ،خلاقیت و نوآوری  ، رضايت شغلي و مشارکت آنها جهت ارتقاء سطح کیفی

– خدمات ، افزایش فرهنگ ایمنی و بهداشتی ، محیط زیست و رضایت مندی مشتری.

6- تعهد به رعايت قوانين و مقررات ملی و بین المللی مربوط به کیفیت خدمات و پروژه های نفت ،گاز و پتروشیمی.

7- کنترل و نظارت بر سرمایه ها به منظور افزایش سود بیشتر از طریق گسترش فعالیت در زمینه های کاری مرتبط با عملیات.

8- كاهش شكايات و انتقادات مشتریان و افزايش رضايت و خشنودي آنان.

9- شناسایی ریسکهای سازمان و استفاده از آن ها به عنوان فرصتی برای بهبود.

10- تعهد به کاهش مصرف منابع ، انرژی و آلودگی محیط زیست و کاهش عوامل زیان آور محیط کار.

11-رقابت با توليدات و واردات خارجي به انضمام توليد كالاي با كيفيت و ايراني هدف گرانمايه ماست.

 مسئولیت اصلی سیستم مدیریت کیفیت برعهده مدیرعامل بوده و نماینده مدیریت مسئول حصول اطمینان از ایجاد ، اجرا و حفظ کارایی و پویایی سیستم و ارائه گزارش به مدیرعامل می باشد.

پشتيبان ما در تحقق اهداف شركت، كاركنان دلسوز، متعهد و آموزش ديده هستند. ما به نظرات كاركنان خود احترام مي گذاريم و آنان را در تصميم گيري شركت سهيم مي داريم
خواسته هاي تصریح شده در اين خط مشي بايد توسط كاركنان مطالعه و درك گردد و در تمامي سطوح شركت لازم الاجرا میباشد و میبایست در دسترس ذینفعان قرار گیرد.

اينجانب در پايان هر سال با توجه به نظرات ساير پرسنل خط مشي و اهداف كيفيت سال آينده را بازنگری نموده ودر جلسه بازنگري مديريت ميزان تحقق آنها را مورد بازبيني قرار مي دهم.

مديریت عامل